Avatar billede arh1 Nybegynder
17. juli 2007 - 11:15 Der er 4 kommentarer

Hvad er hurtigst? MS SQL eller MySQL?

Hej .

Hvilken slags server vil I anbefale at bruge? MS SQL eller MySQL?
Og hvilken af dem er hurtigst?

Eller er der andre databaser, der er hurtigere, som I kan anbefale?
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
17. juli 2007 - 11:28 #1
du bør lukke et af dine spørgsmål, da du ikke må have to enslydende ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juli 2007 - 11:57 #2
Avatar billede bauerdata Nybegynder
17. juli 2007 - 13:00 #3
object databaser er en helt anden mulighed.
www.zope.org og www.plone.org kan også lave gode søgehastigheder.
Det har yderligere den fordel at man ikke behøver at lære sql.
Og det er ganske gratis ligesom prøve versionen af MS SQL express.
Men det bliver ved med at være gratis.
Avatar billede bauerdata Nybegynder
17. juli 2007 - 13:22 #4