Avatar billede megadragon Nybegynder
16. juli 2007 - 18:45 Der er 1 løsning

Min nye D-Link DGL-4300 kan ikke få adgang til internettet

Jeg har lige købt en D-Link DGL-4300, men den kan ikke få adgang til internettet, når jeg sætter den til.
Jeg har Midtvest Bredbånd
Jeg indstiller den til at forbinde til internettet som min gamle router (Linksys BEFSR41 V3), med DHCP/dynamisk IP; men den får ikke nogen IP fra udbyderen. Jeg har også prøvet at kopiere settings fra min gamle router(tildelt IP/gateway/DNS), og indstillet min nye router med de settings, men det virker heller ikke
Hvis i har brug for flere info, så bare skriv
Avatar billede megadragon Nybegynder
16. juli 2007 - 19:09 #1
Det viste sig at MVB låser der abonomenters IP til deres MAC adresse, så jeg skulle bare ringe dering og få den un-binded