Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2007 - 16:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsætte dokument sti i sidefod (word 2007)

Hej

Jeg vil gerne indsætte stien og dokumentnavnet i min sidefod, således at det opdateres automatisk. I de ældre versioner af word var det nemt så vidt jeg husker, men i word 2007 kan jeg ikke finde funktionen. Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
16. juli 2007 - 20:21 #1
Her skulle være en løsning på dit problem:

http://www.mcse.ms/message2460628.html

Jeg kan desværre ikke afprøve det for dig, da jeg for længst har skiftet til OpenOffice :)
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2007 - 09:01 #2
Tak. Du må gerne sende et svar...
Avatar billede thesheriff Nybegynder
17. juli 2007 - 09:25 #3
Værs'go :)