Avatar billede nathammeren Nybegynder
05. juni 2001 - 02:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

cookies

hejsa
jeg er ved at lave en hjemeside,og nogle af siderne er rimlige tunge at
hente fordi at der er nogle java scrips .jeg tænker mest på dem der har en langsom forbindelese så jeg vi gerne lave nogle cookies så det går hurtiger næste gang folk er på siden. men hved ikke hvordan *LOL*

hilsen nathammeren
Avatar billede lauer Nybegynder
05. juni 2001 - 10:53 #1
1. Hvad fanden har det med FrontPage at gøre ?
2. I en cookie kan du kun gennem en enkel variable, og den skal hentes fra computeren, så jo større den er jo længere tid tager det også.
Avatar billede proboss Nybegynder
05. juni 2001 - 11:03 #2
Dine sider bliver ikke hurtigere af at bruge Cookies i øvrigt så bruges cookies til at variabler password username instillinger men mere
så det nytter ikke. dine javascript hvor mange billeder er der i dem

//proboss
Avatar billede pelle_klumpfeber Nybegynder
05. juni 2001 - 12:26 #3
Normalt vil billeder automatisk blive gemt midlertidigt på brugerens computer. Derfor er der ingen grund til cookies som  så rigtigt heller ikke kan bruges (ovenstående svar).
Hvis du selv kigger i biblioteket \"temporary internet files\" vil du kunne finde en helvedes masse grafik-filer og andet sjovt (det er der kæresten kigger når hun mistænker dig for at sidde og glo på porno dagen lang).
Hvis du absolut vil lave noget til at mindske vente tiden kan du jo altid lave en \"preloader\".