Avatar billede fixbabe Nybegynder
14. juli 2007 - 18:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Langsom opstart

Min computer er utrolig langsom til at "starte"
Computeren starter fint men efter login går der 5-7 min hvor der kun står "Velkommen" på skærmen før den loader skrivebord, iconer mm. Hvordan får jeg løst mit problem? jeg har oplevet det før på en anden computer og der hjalp et format c:
14. juli 2007 - 18:51 #1
Hmmm...

Måske Uønskede elemmenter ???

http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
Avatar billede vandborg Nybegynder
14. juli 2007 - 19:20 #2
Det kan være alt fra spyware, malware osv. til bare en bloated registreringsdatabase og alt for mange  tunge programmer og services der kører i baggrunden. Desuden kan det være du har vira inde, prøv at foretage et scan på følgende site:

http://housecall65.trendmicro.com/

Der er mange muligheder, men i det mindste kan du forsøge at mindske mulighederne lidt :)
Avatar billede fixbabe Nybegynder
14. juli 2007 - 20:06 #3
Det er ikke spyware, virus, uønskede services, tunge programmer eller lign. Der er xp pro dk og norton antivirus andet er der ikke på.
14. juli 2007 - 20:26 #4
... og det vil jeg/vi så gerne se med en http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm !!!
Avatar billede jenscarlo Juniormester
14. juli 2007 - 21:39 #5
Jeg havde samme problem på min bærbare,jeg afinstallerede Norton og installerede AVG istedet og problemet var løst.jeg siger ikke at det er det der er galt,men det koster jo ikke noget at prøve,du kan jo altid installere Norton igen hvis det ikke virker.
14. juli 2007 - 22:03 #6
... nemlig - Norton/Symantec er 'berømt' for sit resourseforbrug ...
Avatar billede fixbabe Nybegynder
22. august 2007 - 13:49 #7
Jeg formaterede og smed de samme ting på computeren og nu kører den uden probs. Lukker
Avatar billede fixbabe Nybegynder
23. august 2007 - 00:02 #8
Tak for den barnlige opførsel mht karma... Børn