Avatar billede beech Nybegynder
14. juli 2007 - 09:55 Der er 4 kommentarer

Hvor temperatur er acceptabel? GFX

Hej!

Jeg har netop anskaffet mig et ASUS N7600GS AGP kort.
Det er sådan en silent model med pasiv køling.
Jeg er lidt i tvivl om hvor høj temp jeg kan risikere. Ved fuld load har jeg oplevet 84 grader, er dette farligt? kører pt. med en blæser  af den type som man har stående på bordet når det er rittig varmt.
Dette giver en temperatur på omkring 55.
de 84grader er uden sideplade ivrigt. Jeg syns det er lige i overkanten.
Ved ikke helt hvordan jeg skal give point på denne her, så bær over med mig hvis i syns den forkerte får pointene.

MVH beech
Avatar billede Jensen DK Novice
14. juli 2007 - 10:26 #1
Det skal nok ikke blive mere end 65 grader.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
14. juli 2007 - 17:39 #2
Ja 84 er alt for meget da,du må prøve at få lidt mere køling i dit kabinet..
Avatar billede sigs Nybegynder
14. juli 2007 - 18:25 #3
hmm hvordan kan man måle grafikkortets temperatur ?
Avatar billede beech Nybegynder
15. juli 2007 - 13:13 #4
Ja har sat en 1500mm gulv blæser foran så det går. Det er integreret i min nvidia driver, men ellers er der vel faktisk en del programmer, bruger selv nvidias ntune.