Avatar billede majgaard Nybegynder
12. juli 2007 - 00:40 Der er 1 kommentar

Designer søges (fuldtid / deltid)

Vi er på udkig efter en designer til fast deltidsarbejde (f.eks. 15 timer om ugen) eller som fast fuldtidsstilling.

Opgaverne kan efter kvalifikationer være følgende:

Webdesign
- vedligeholdelse og opdateringer af vores intra/extranet og websites
- udvikling af nye microsites
- flash produktion / tilretning af eksisterende flash
- o.m.a.

Diverse DTP opgaver
- Tryksager
- Elektroniske nyhedsbreve

Du får mulighed for at tilrettelægge din arbejdsdag - og mængde efter dine egne ønsker.

Vi sørger for alle tekniske hjælpemidler og legetøj til brug for opgavernes udførelse.

Bopæl på Vestsjælland er en fordel - men ikke et krav.

Kontakt mig på pem@adepca.dk såfremt det har fanget din interesse.
Avatar billede computerlab Nybegynder
29. oktober 2008 - 21:10 #1
Hvis I stadig har brug for en designer, skal I være velkommen at kontakte mig.

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
http://www.ComputerLab.dk