Avatar billede stefanandersen Nybegynder
11. juli 2007 - 20:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Undermenuer i frontpage

Hey

Er der nogen som der kan hjælpe mig med, hvordan man laver undermenuer i frontpage??
Avatar billede be_nice Juniormester
11. juli 2007 - 20:26 #1
Hej Stefan,

Hvad er det du helt nøjagtigt har behov for - kan du give en lidt mere uddybende forklaring?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
11. juli 2007 - 20:37 #2
Hey

Jeg vil godt have ude til højre eller til venstre en menu, hvor der f.eks. er en forside, hvor man kan trykke på og nedenunder kommer der nogle punkter frem som undermenuer.

Hvis man f.eks. der er et menu punkt, hvor der står biler. Når man så trykker på det kommer der en række forskellige bilmærker frem som punkter nedenunder. (Bare et eksempel)

:)
Avatar billede be_nice Juniormester
11. juli 2007 - 20:52 #3
Hej igen,

OK, så forstår jeg bedre - vi taler altså om en form for drop-down menu, der skal kunne udvides efter behov?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
11. juli 2007 - 21:09 #4
Hej igen,

Du kan finde et utal af drop-down menuer på nettet - nogle af bedre og mere brugbar kvalitet end andre.

Hvis du ønsker at give dig i kast med noget selv, kan du finde hjælp på dette link:

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/aa218659(office.11).aspx#officefrontpagecreatedropdownmenu_codelistings

Sig til hvis du har brug for mere hjælp - og god fornøjelse :o)

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
11. juli 2007 - 22:23 #5
okay tusinde tak!! :D:D
Avatar billede be_nice Juniormester
11. juli 2007 - 22:36 #6
Hej Stefan,

Det var da så lidt :o)

Håber at det bringer dig på rette spor - ellers siger du bare til.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
17. juli 2007 - 21:04 #7
Hej igen,

Har du fundet en løsning på dit "problem"?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
01. september 2007 - 21:24 #8
Hej igen,

Er spørgsmålet løst - eller har du brug for mere hjælp?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede be_nice Juniormester
25. september 2007 - 21:05 #9
Hej igen,

Har du fundet en løsning, og kan spørgsmålet lukkes?

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
26. september 2007 - 15:01 #10
jaja :D
bare smid en svar besked

:)
Avatar billede be_nice Juniormester
26. september 2007 - 18:47 #11
Hej,

Det får du her - tak for point.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"