Avatar billede voursez Nybegynder
06. juli 2007 - 13:38 Der er 4 kommentarer

Ustabil USB-port

Jeg har fået mig en ny bærbar (Acer Travelmate 5720), og bruger den hjemme som arbejdscomputer. Jeg har altid en USB mus sat til, og det første stykke tid virkede det fint. Nu er den begyndt at nærmest gå i stå. Altså musen. Det sker kun sådan en gang hver 5. minut, og kun et par sekunder. Når det sker, laver den den der lyd, som hvis man tager en USB-enhed fra, og sætter den i igen.

Er der nogle metode til at fixe dette? Det er godt nok ikke verdens undergang, men generer mig stadigvæk en del.
06. juli 2007 - 14:09 #1
... opdatér USB driverne ???
Avatar billede corleonedk Nybegynder
06. juli 2007 - 15:20 #2
Ellers gå ind på USB enheden i device manager under power settings,og fravælg allow computer to turn of to save power.Se om det ikke retter dit problem..
Avatar billede kogt Nybegynder
06. juli 2007 - 17:05 #3
det kan oxo vaere at det er din musseledning der er knaekket jeg har faktisk lige netop faaet min byttet paa grund af det problem

fejlfinding... hvis du saetter andre USB enheder til usb porten og de ikke "siger DEN der lyd, naar man tager stikket ud"

men tjek lige din mus foer du splitter din baerbare ad... saet den i en anden computer.... hvis samme fejl sker, saa er det musen!

proev og boej musseledningen forskellige steder... og hoer efter om den siger den der lyd... :)
Avatar billede kogt Nybegynder
06. juli 2007 - 17:07 #4
doh jeg skriver halve saetninger i dag...!?!?!

fejlfinding... hvis du saetter andre USB enheder til usb porten og de ikke "siger DEN der lyd, naar man tager stikket ud" hvert 5 min... altsaa tjek om andre usb enheder mister forbindelsen...