Avatar billede identity Nybegynder
06. juli 2007 - 08:09 Der er 3 kommentarer

Min nye skærm er ikke tydelig

Jeg har skiftet min 17" fladskærm med en 22" asus MW221U, desværre kan jeg ikke få skærmen til at stå helt skarpt. Jeg har prøvet de forskellige opløsninger som skærmen kan køre, men lige meget hjælper det. Alt er stadig lidt utydeligt på skærmen.

Kan det virkelig være mit grafikkort der har svært ved at trække den nye skærm? Det trak jo min 17" uden problemer - og pt. er det samme opløsning. mit grafikkort er lidt ældre, 128mb agp, men kører på en standard windows / ati driver. Kan det være det?

Hjælp?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. juli 2007 - 08:21 #1
1680x1050?  Du får ikke et skarpt billede hvis du kan ikke kan vælge den opløsning.
Kan du vælge den, og du kører analogt, så find en knap eller menupunkt ca.: "Auto", som justerer skærmen ind.
Avatar billede c-holst Novice
06. juli 2007 - 17:05 #2
og den rigtige farvedybde og opdateringsfrekvens
Avatar billede c-holst Novice
22. november 2007 - 22:09 #3
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.