Avatar billede bullemand Nybegynder
05. juli 2007 - 22:52 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Kan denne bærbar køre adobe pakken godt?

Specs:
2.40 GHz core2Duo
Vista Ultimate
13.3" WXGA 1280x800 truelife
4 Gb 667 MHz DDR2 SDRAM
200 GB SATA-harddisk (7.200 omdr./min.)
nVidia® GeForce™ Go 8400M GS med 128 MB dedikeret DDR3-grafikhukommelse

Er lidt nervøs for om grafikortet er kraftigt nok til at køre adobepakken og nogle lette spil?

Det er den nye model fra Dell, som nemlig er super mobil, men samtidig har stærke specifikationer.

Nogle som kan besvare mit spørgsmål.
Avatar billede sigs Nybegynder
06. juli 2007 - 00:10 #1
stærke specifikationer.... ja det skal jeg da lige love for den har :)

den trækker adobe pakken uden problemer
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juli 2007 - 00:31 #2
Enig - og lette spil uden problemer - kan sikkert også klare wow og hl2 fint.
Avatar billede sigs Nybegynder
06. juli 2007 - 00:41 #3
hvaaa hvad koster sådan en satan? 13k kan vel ikke gøre det?
Avatar billede kfz Nybegynder
06. juli 2007 - 02:16 #4
et simpelt svar JA.

Lidt mere uddybende, den har rigelig med processorkraft, og 4 GB ram, er også noget der hjælper.

Grafikkortet er så vidt jeg er updated, det nyeste på markedet indenfor Mobile GPU's, men det er muligt at jeg har misset noget.

Den kan dog uden problemer trække det meste tortur du kan finde på at udsætte den for.
Avatar billede j3ppah Novice
06. juli 2007 - 09:23 #5
selvfølgelig kan den det...
det er en lynhurtig computer... 2.4 ghz mobile. 4 gb ram og en sygt grafik kort... den vil kunne kører det 100% perfekt efter min mening...

PS. hvor meget koster den ;)?... vil gerne have sådan en...
Avatar billede bullemand Nybegynder
06. juli 2007 - 12:30 #6
Modellen kan findes på Dell's hjemmeside, under modelnavnet

XPS M1330

Den valgte konfiguration jeg har valgt, koster ca. 25.000 dkr.

Men jeg takker for svarene. Så vil jeg straks bestille den.

Dejligt at der endelig er kommet en mobil bærbar med stærke specifikationer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juli 2007 - 19:15 #7
Nu du takker for svarene, så husk at acceptere dem ;)
Avatar billede sigs Nybegynder
06. juli 2007 - 22:18 #8
25k vildt nok... det vil jeg dog ikke betale, da den er forældret om et år eller 1½
Avatar billede kfz Nybegynder
07. juli 2007 - 02:27 #9
jamen så smider jeg da også lige et svar, så spørgsmålet kan blive lukket.

på trods af at det er mange penge, så får du rigtig meget for pengene, bare se hvor lidt du ellers får for f.eks. 14000 når man taler laptops.
Avatar billede bullemand Nybegynder
07. juli 2007 - 18:12 #10
Alt som har med computere og lign. er jo forældet næste dag, så det kan man aldrig gardere sig imod. Det er bare en af de ting man må tage med, og så købe en ny hvis man har brug for det til det tidspunkt.

Det er nemlig svært at finde noget tilsvarende. Ja, man kan sagtens finde en zepto som er hurtigere, men jeg ønsker en computer som samtidig er mobil og det er denne. Desuden kan jeg altid tilslutte den til mit fladskærm hvis det skulle blive et problem i hjemmet med den lille skærm.
Avatar billede kfz Nybegynder
08. juli 2007 - 18:01 #11
ja, som med så meget andet teknologi, så bliver det hurtigt forældet, har dog erfaring med at de stationære jeg samler, kan holde 2-3 år, og der skulle også være en chance for at den bærbare kan det. den overhaler ihvertfald de fleste andre bærbare jeg har set i det prisområde.