Avatar billede abrjonline Nybegynder
02. juli 2007 - 22:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Programmering af simpelt rating system m simpel admin modul

Hej
Ja som overskriften viser så ønsker jeg at få lavet noget programmering. Det er ikke noget jeg har tænkt mig at give det store for da jeg heller ikke regner med at der vil være meget arbejde i det (ret mig hvis jeg tager fejl).

SYStemet:
I systemet skal man kunne rate et billede med tilhørende link på en scala fra 1 til 10.
Der skal være en top 5 for de mest ratede billder/link bare sådan at man kan klikke på billednavnet og få mere information samt se mere omkring billede.

Man kan sammenligne det med et hotpeople system men dog knap så avanceret.
Jeg skal kunne redigere lidt i det så jeg kan tilpasse det til et design på min egen side.

Der skal også være et sikkert login(admin modul) med adgang til højst 5 brugere. To ville være nok, disse brugere skal så kunne tilføje/rette/slette nye billeder/link/beskrivelse via web interfacet.

Jeg er faktisk ligeglad og der er brugt noget opensource eller ligende.

Håber der er nogle der vil påtage sig opgave, men tror det skal være nogle som er interesseret i lidt øvelse. Der er som sagt heller ikke mulighed for at jeg kan ligge noget kapital i det, da det er meningen at systemt skal bruges i sjov/interesse.

For nærmere beskrivelse. Bare skriv.

Mvh Andreas
Avatar billede cronick Nybegynder
03. juli 2007 - 00:38 #1
Forkert tråd (emne).. Hvis du forventer at nogen vil lave dette til dig, imod points, eller andet, bør du oprette en ny, i opgaver..
Avatar billede abrjonline Nybegynder
05. juli 2007 - 09:57 #3
opgaven er rykket til http://www.eksperten.dk/spm/786084
Avatar billede abrjonline Nybegynder
05. juli 2007 - 09:57 #4
alt kontakt skal ske derfra