Avatar billede fuxie Nybegynder
01. juli 2007 - 22:35 Der er 8 kommentarer

UTP-netkort på WiFi. Er det mulig?

Hej,

Jeg har en DVD/DivX-player som har netværksadgang, men kun til almindelig UTP.
Nu er spørgsmålet så om der er nogen som helst mulighed for at koble den på et trådløst LAN??

Jeg ved at der findes en lille dims, så man kan oversætte UTP til USB (hvis man fx har en Laptop uden netkort), men her er der jo netop netkortet i maskinen, men jeg vil gerne ha' den på WiFi..

Hvis det kan lade sig gøre, hvordan sker det så?? Og endnu mere vigtig hvad koster det, og meget gerne med et link til forhandler ;)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
01. juli 2007 - 23:47 #1
Avatar billede kenp Novice
02. juli 2007 - 22:42 #2
eller zyxel g-570 kan også klare det.
Avatar billede fuxie Nybegynder
03. juli 2007 - 17:00 #3
Kan ikek finde noget på ZyXEL, men den anden er sgu en stor, dyr og tung klods :(
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
03. juli 2007 - 19:39 #5
hmm så vidt jeg kan se er zyxel både større og dyrere
zyxel kan f.eks købes her: http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=160306
Avatar billede kenp Novice
03. juli 2007 - 20:08 #6
hvis du mener det er for stort. så finder du ikke noget. eller også må du jo bare sørge for at trække et netkabel.
Avatar billede fuxie Nybegynder
23. juli 2007 - 12:23 #7
Jeg ville jo helst undgå at skulle trække et kabel...

Vi ved jo alle hvordan kvinder har det med at hele stuen er flyttet rundt, en dag man kommer hjem fra arbejde *GG*
Avatar billede kenp Novice
23. juli 2007 - 12:43 #8
Det kender jeg godt ;) (derfor har jeg fræset kabler ind i alle mine vægge for at være dækket ind..)

Men de burde være så små alligevel at de kan være gemt bagved.