Avatar billede danishmaggot Nybegynder
29. juni 2007 - 22:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet box virker ikke rigtigt?

Siden i går, har vores internet opført sig mærkeligt. Det er den lille Siemens internetbox vi fik fra DLG som slår DSL lyset fra hvert minut ca. Den starter det så med det samme igen, men man mister forbindelsen i et minut ca. Det er foregår hele tiden. Jeg ahr prøvet at ringe til DLG, og de ville kigge på det, men jeg ville lige høre om i har nogle råd?

Det er et Siemens speedstream 4100 modem vi har.
Avatar billede hcma Novice
30. juni 2007 - 01:09 #1
det kan være at der er problemer med at finde din MAC-adresse  (det unike nummer dit netkort har), hvis vel at mærke DLG benytter MAC-adr. i stedet for IP-adressen.
Bl.a. Stofanet har problemer med MAC-adressen, hvis der benyttes et Realtek ethernet-kort
Avatar billede danishmaggot Nybegynder
30. juni 2007 - 01:50 #2
Jamen hvorfor sker det så lige pludselig, og på alle computere i huset indklusivt xbox 360? Jeg kan se på modemet at den nærmest mister dsl og internet forbindelsen lige pludselig, men så starter den det op i igen og sådan fortsætter det.
Avatar billede huset Praktikant
30. juni 2007 - 07:56 #3
Du har oprettet spørgsmålet i en forkert katergori. Denne kategori er forbeholdt Eksperten-relaterede emner, og ikke andet.

Læs følgende instruktioner grundigt igennem, før du fortsætter:

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, EFTER at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Citat thesurfer
Avatar billede hcma Novice
30. juni 2007 - 09:59 #4
hvilket netkort/type har du ??
Avatar billede danishmaggot Nybegynder
30. juni 2007 - 15:43 #5