Avatar billede mary1983 Nybegynder
28. juni 2007 - 13:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få DVI til at virke

Jeg har netop modtaget en 22" viewSonic skærm samt et (club 3d Radeon) ATI X1550pro grafikkort.

Dette virker perfekt på min maskine (som bruger vista btw) - når man bruger analog stikket. Men når jeg vil have det digitalt og sætter DVI stikket i skærmen, så kan jeg ikke få noget signal frem.

Jeg har prøvet en del forskellige ting, som eksempelvis at starte PC'en op, kun DVI stikket i skærmen (og self. i PC). - Men den kan bare ikke finde et signal.

Desuden kan jeg også i "skærm-menuen" vælge at tage det digitale signal - men den kan ikke finde det digitale signal og slår derefter tilbage til analogt signal.

Er der nogle der kender til dette problem, og ved hvordan jeg kan få mit grafikkort til, at lave et digitalt signal?
Avatar billede mary1983 Nybegynder
17. oktober 2007 - 14:56 #1
trække det tilbage
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
17. oktober 2007 - 15:00 #2
trække hvad tilbage??
vil godt vide hvordan problemet er blevet løstr :D
Avatar billede mary1983 Nybegynder
17. oktober 2007 - 15:03 #3
kort svar: det blev ikke løst :)
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
17. oktober 2007 - 19:04 #4
nåre okay :p