Avatar billede saking Nybegynder
26. juni 2007 - 21:34 Der er 5 kommentarer

Designe figurer

Hej, jeg skal have lavet et logo til en side, det skal være 990 pixels bredt og 164 pixels højt. Nu vil jeg bare lige spørge om hvordan jeg laver nogle figurer der ligner nogle bølger. I kan lige se det på denne side øverst: http://www.funkylittlemonkey.dk/images/top-space-01.jpg

Det er specielt den grønne bølge jeg snakker om.

OBS. Jeg bruger Adobe Photoshop CS2!

Tak for hjælpen
Avatar billede -zonic- Nybegynder
27. juni 2007 - 00:33 #1
bare lige en kommentar til dit design... synes det er synd at du ødelægger linierne i bunden ved at udvide den ca. 15px i hver side.... :)

forstår ikke hvad det er du vil have lavet ved banneret? der er da bølger? - eller ?
Avatar billede ghost21 Nybegynder
27. juni 2007 - 11:16 #2
Forstår ikke helt hvor du vil hen med det.. Du siger du skal vide hvordan du laver figurer der ligner nogle bølger???

Kan sikkert hjælpe dig, men du bliver nød til at formulere dig mere præcist og mere uddybende, men elles så skriv til:

kundeservice@onlinecoachen.com

Så skal jeg gerne lave det for dig til en fair pris.
Avatar billede saking Nybegynder
27. juni 2007 - 14:20 #3
Det er ikke mit logo, jeg vil vide hvordan de har lavet den grønne bølge i det logo jeg har skrevet linket til^.

Altså hvordan former man en boks i Photoshop så det bliver en til bølge?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
11. juli 2007 - 00:39 #4
Saking, har du fået løst dit 'problem'?
Avatar billede j3ppah Novice
31. juli 2007 - 13:06 #5
former en boks ? de har jo ikke formet en box der bliver en bølge..
de har tagen en box 800x98 og tegnet en bølge i den... baggrunden er bare hvid....
altså og tegne bølgen er jo ikke svært... brug dine værktøjer!...
Bare brug den der streg hvor du kan trække i den på deb måde kan du nemt lave det.