Avatar billede webrex Nybegynder
24. juni 2007 - 16:35 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

IBM Type, model: 6734-ab9 fladskærm (sort) installation

Hej

Jeg skal slutte ovennævnte IBM-fladskærm (17 eller 20" tror jeg) til min stationære som ikke er IBM!

Det da muligt ikke?

Men hvordan gør jeg konkret - jeg har ikke installationscd med driver kun kabler.

Mvh.
Webrex
Avatar billede rebecca Novice
25. juni 2007 - 00:01 #1
Jo det er da muligt og nemt du slutter ganske enkelt bare det analog Interface Cable til din stationære og strøm kablet til en stikkontakt, I de fleste tilfælde behøves der ikke drivere eller andet men du kan da altid gå til IBM side og se om der er drivere eller andet til din skærm
Avatar billede rebecca Novice
25. juni 2007 - 00:03 #2
Ps...Hvis din stationære ikke har et analogt skærm udgang kan du købe en adapter til at sætte imellem
Avatar billede screem_brille Novice
25. juni 2007 - 00:28 #3
en skærm behøver _aldrig_ en driver, men evt en .inf fil, der indeholder farveprofil (så farverne på skærmen er det samme som vil blive printet ud /indscannet)
Avatar billede webrex Nybegynder
25. juni 2007 - 16:50 #4
Ok, tak for svar. Prøver lidt senere i aften at slutte den til så.

Har søgt på ibm - men kan ikke se, om lige netop denne model kræver noget inf. fil...

I må gerne lige tjekke, hvis I har tid.
Avatar billede screem_brille Novice
25. juni 2007 - 17:08 #5
skærmen kræver med garanti ingenting, og hvis du ikke er pro. fotograf, eller ligende i den stil, så er det ikke noget du har brug for.
Avatar billede webrex Nybegynder
28. juni 2007 - 19:38 #6
Takker for svar!

Den virker som uden brug af drivere som I siger.
Jeg opfordrer til, at I begge smider et svar. Så splitter jeg pointene.

/Webrex
Avatar billede screem_brille Novice
28. juni 2007 - 19:49 #7
svar
Avatar billede rebecca Novice
30. september 2007 - 17:12 #8
svar