Avatar billede voldby Nybegynder
21. juni 2007 - 20:14 Der er 6 kommentarer

Simpelt booking system (PHP & MySQL)

Hej,

Jeg søger en der både kan PHP og MySQL, og gerne med kendskab til Surftown Linux webhotel løsning.

Opgaven er at lave et simpelt bookingsystem, som opdateres automatisk, når en har booket en tid. Der skal også laves et simpelt administrationsmodul, så der er tjek på, hvem der booker.

Interesseret? Opgaven skulle gerne være løst i uge 28 eller 29. Alternativt uge 32 eller 33. Betaling gives.
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
21. juni 2007 - 20:25 #1
Jeg har tidligere udviklet et online booking system, netop i PHP og MySQL.
Der skulle ingen problemer være i at køre det på Surftowns Linux servere (Jeg benytter selv Linux servere).
Du må meget gerne kontakte mig med nærmere specifikationer på hvad dine ønsker er til detaljerne i et sådanne system. Bedste detaljer er oftest med praktisk eksempel på hvad det skal benyttes til, hvem der skal benytte det o.l..
Jeg kan kontaktes på
netsalg@gmail.com
Hvor jeg ser frem til en nærmere samtale, der gør at jeg kan udarbejde et komplet tilbud til dig der opfylder dine krav og ønsker.
Avatar billede lesp Nybegynder
22. juni 2007 - 00:46 #2
Jeg kan lave et fornuftigt til dig. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk
Avatar billede retep Nybegynder
22. juni 2007 - 12:13 #3
Vi har et færdigt system, der lejes ud på månedsbasis, og kan integreres på eksisterende hjemmeside.

Se:
http://www.geckobooking.dk

Du er også meget velkommen til at ringe :)

Mvh
Peter Aude
GeckoBooking.dk v/AT-Orbital ApS
Kontor: 7027 1999
Avatar billede voldby Nybegynder
22. juni 2007 - 12:35 #4
Hej retep. Jeg vil gerne undgå en månedlig ydelse, så tak for tilbudet, men det er ikke umiddelbart interessant.
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2007 - 10:34 #5
Hvis du kan give en mere detaljeret beskrivelse af hvordan systemet skal virke, vil jeg gerne udarbejde et tilbud.
Dog vil løsningen først kunne laves i uge 32, da jeg holder ferie fra ugens udgang.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på mads@orientium.dk eller pr telefon 30 133 222 i dagtimerne mellem 10 og 18.

Mvh
Mads Stampe
Avatar billede PhJohn Novice
24. november 2022 - 12:48 #6
Hej

Jeg kommer fra Terapeut Booking. Hvis du stadig skal bruge en AIO løsning med åben API dokumentation så giv mig et skriv, så kan jeg få dig i gang.

Ellers så finder du oversigt med priser m.m. her: www.terapeutbooking.dk/priser/