Avatar billede kalp Novice
20. juni 2007 - 23:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tvangs reklamer?

Jeg undrer mig blot over følgende.

Som Eksperten Pro medlem får du glæde af nedenstående fordele:

Mulighed for at vælge bannere og reklamer fra.

Nu har man aldrig kunne vælge top banneret fra og det er til, at leve med.

Men hold da op hvor er det dog irriterende med alle de google reklamer der er blevet klistret over det hele!!

Nu betaler jeg sådan set ikke for, at være PRO, men ville blive fælt skuffet over alle de reklamer hvis jeg gjorde!!
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2007 - 23:10 #1
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2007 - 23:12 #2
Problemet er ikke blevet løst i den tråd du henviser til.
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2007 - 23:17 #3
Det ser godt nok gyseligt ud:S
Avatar billede screem_brille Novice
20. juni 2007 - 23:18 #4
http://www.eksperten.dk/spm/784185#rid6780620 hvad mere forlanger du ? :O
Avatar billede kalp Novice
20. juni 2007 - 23:28 #5
Snowball skriver han tager fat i IDG - men der er aldrig kommet noget svar, så derfor forlanger jeg vel nok bare et svar:)
Avatar billede snowball Novice
21. juni 2007 - 08:45 #6
kalp: Rolig nu. Jeg kontaktede dem uden for normal arbejdstid, så lidt tålmodighed vil da være på sin plads ;)
Avatar billede kalp Novice
21. juni 2007 - 10:32 #7
* Ryster utoldmodigt *

- gas hehe:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juni 2007 - 17:19 #8
Ja det kunne være rart at få en forklaring på hvorfor nogen har dem og andre ikke har.
Har ikke nogen blokker el. andet installeret og har dem ikke.
Avatar billede kalp Novice
29. juni 2007 - 23:34 #9
ser ud til jeg ikke får dem mere:)

d r great