Avatar billede haz Nybegynder
20. juni 2007 - 12:53 Der er 2 kommentarer

ikke styr på events.

jeg føler ikke rigtig jeg har styr på events så er der ikke en nådig sjæl som kan vise mig en simpel event der fx aktives ved buttontryk ?
(ja jeg burde vel tage mig sammen og købe en god opslagsbog, nogen forslag ?)
Avatar billede neoman Novice
21. juni 2007 - 19:25 #1
Er det web eller win du laver ? for web kan du f.eks. kigge på et eksempel her:
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/system.web.ui.webcontrols.gridview.selectedindexchanged(vs.80).aspx
Avatar billede neoman Novice
21. juni 2007 - 19:30 #2
og for bøger kig på www.wrox.com - de er skrevet så de er lige til at gå til. Når/hvis du skal købe en , så kan du bruge www.bogpriser.dk - den finder priser både i DK og i udlandet.