Avatar billede galan Nybegynder
20. juni 2007 - 03:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cartoon Billede, formet som et landskab

Hej eksperter,

Jeg sidder og leger lidt med at lave et billede af et landskab til en hjemmeside, og prøver på at lave det cartoon agtigt....

Ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det så smider lige et link til hvad jeg selv har forsøgt at lave... http://www.ennovative.dk/landskab.jpg

Beskrivelsen:

Der skal være 2 veje som fører til huset/hallen hvor der på det ene skilt står Århus (som på billedet) og så skal der være en vej hvor der står vejle.

Har problemer med at få det hele til at passe sammen, og med at få detaljerne til at falde på plads....

Jeg har ikke overvejet så meget andet, så hvis du har mod og lyst til at hjælpe, så er der frit slag til hvordan det skal se ud.

ellers er det vel bare at side, held og lykke og selvfølgelig TAK på forhånd :D
Avatar billede nqhr Nybegynder
20. juni 2007 - 11:02 #1
Er der penge at tjene?
Avatar billede galan Nybegynder
20. juni 2007 - 11:11 #2
Hej, nej desværre
Avatar billede bill20 Nybegynder
20. juni 2007 - 13:31 #3
Avatar billede galan Nybegynder
21. juni 2007 - 12:43 #4
Det er ikke lige det jeg leder efter... det ser ud som om det er et billede du har fundet af en lagerhal eller noget, og så forsøgt at lave til vector....

Alt i alt ikke lige det jeg leder efter....
Avatar billede jernrosen Nybegynder
22. juni 2007 - 09:06 #5
Jeg har prøvet at lege lidt med tankerne om tegnefilm og pennen fik til sidst fremstillet denne *S*

www.jensrosendal.frac.dk/cartoon.gif
Avatar billede galan Nybegynder
30. juli 2007 - 22:04 #6
Lukket