Avatar billede aerobee Nybegynder
19. juni 2007 - 22:21 Der er 1 løsning

emails bliver ikke modtaget

200 points da det haster

Hej,
jeg kører på en windows server 2003 og bruger den indbyggede SMTP og POP3 tjenste (i iis/application server) til at sende og modtage emails.

Jeg har nogle problemer med open relays som jeg mener jeg har lukket nu. Nu er problemet blot, jeg kan godt afsende emails fra en email adresse sat op på min server, og modtage dem i den anden ende (bruger en gmail at teste med) men når jeg sender en email til en adresse jeg har sat op på serveren fra fx en gmail adresse bliver denne aldrig modtaget.

Den ligger hverken i Queue, drop, badmail osv - den kommer aldrig.
Jeg får ingen fejl i afsendelse fra gmail eller i min outlook klient.

*Under SMTP virtual server i iis under fanen access authentication er der checked i integrated windows authentication

*Under connection er følgende markere (all except the list below) og der er ingen skrevet ind

*Under relay (Only the list below) skrevet 127.0.0.1 og der er tjekke i computere der kan authenticate skal have lov

Nogle ideer??
Avatar billede aerobee Nybegynder
20. juni 2007 - 12:48 #1
løsningen var at hyre en tekniker for 1 time.