Avatar billede hacicambaz Nybegynder
19. juni 2007 - 21:17 Der er 1 løsning

MS SQL connection hjælp

Hej eksperter

Nu har jeg brugt et par dage til at få hjælp til at  inst. Web Wiz Forum Jeg har uploadet filer til serveren alt er som det skal.

Jeg har prøvet på følge Web Wiz Forums installations guide.

Edit, with a text editor, the file 'database_connection.asp' found in the 'database' directory entering, where indicated, your SQL Server name, your SQL Server Authentication details, and the name of the empty database you have created for the Forum on the SQL Server.

Alt er som det skal her til. 'database_connection.asp"  jeg ved ikke hvor jeg skal lave ændringer hvad angår connection,

Database connections fejl:

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e37'
Invalid object name 'tblDateTimeFormat'.
/forum/functions/functions_date_time_format.asp, line 60

Linie 60:

Dim strDatabaseType        'Holds the type of database used

Fejlmeddelelsen

Server Error in Forum Application
An error initialising Global Variables from database.
Please contact the forum administrator.

Support Error Code:- err_SQLServer_getForumConfigurationData()_get_global_variables
File Name:- global_variables_inc.asp

Error details:-
ADODB.Recordset
Operation is not allowed when the object is closed.[/quote]

------------------------------------------------
database_connection filen
http://sivas.dk/forum/dbc.txt
----------------------------------------------------
Detaljeret beskriverlse af forbindelsen:  mit eget input
---------------------------------------------------------------------------
strSQLServerName = "208.136.250.124" 'Holds the name of the SQL Server (This is the name/location or IP address of the SQL Server)
    strSQLDBUserName = "DBbrugernavn" 'Holds the user name (for SQL Server Authentication)
    strSQLDBPassword = "xxxXXX" 'Holds the password (for SQL Server Authentication)
    strSQLDBName = "datanasenavn"     'Holds the name of the database
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
28. juni 2007 - 20:42 #1
lukker spm.