Avatar billede punnishment Nybegynder
19. juni 2007 - 16:14 Der er 4 kommentarer

Min rejse side vurdering

Hej, jeg vil meget gerne have vurderet min rejse side. Hvor overskuelig er den og hvad synes i om de funktioner på siden?

http://www.rejser-til-london.dk
Avatar billede michael_stim Ekspert
19. juni 2007 - 16:22 #1
Er det chelsea spillere der er på banneret?
Avatar billede peterpedersen Nybegynder
19. juni 2007 - 16:24 #2
Ja lad os give lidt feedback :b

Design >
Ehm.. er du helt lost til photoshop eller lign. ? For det er absolut ikke nemt at finde rundt i! Menuen skal fremhæves. Gg det er keedelig med 2 farver! Og hvad med et ordenlig banner/logo. Men det kan selvfølig være en problem hvis du ikke er den skarbeste til det ;) Men designet skal have en make-over ;)

Funktioner >
Hvor er de ? Har fundet 2! Gode råd og nyhedsbrev! Er det virkelig det ?.. Men altså, kan nu heller ikke se der mangler mere. Hmm.. måske et forum ? Ved ikk..

Altså siden er kedelig ! Kan ikke sige hvad ellers den skulle være. Men det kan rettes. Bare en masse tid, tåldmodighed. Især når der skal lave designs!
Avatar billede peterpedersen Nybegynder
19. juni 2007 - 16:26 #3
Jo, nu fandt jeg ud af man kan kommentere artikler og gode råd.. Og så en søg boks!

Det gør det lidt bedre :D
Avatar billede j4k0b Nybegynder
25. juni 2007 - 19:34 #4
Hvad laver reklamerne der? :O