Avatar billede boxer Nybegynder
18. juni 2007 - 19:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

God fladskærm - hvad skal jeg gå efter?

Hej

Jeg må nok indse at det er ved at være tid til at udskifte den gamle crt skærm med en fladskærm.
Det har jo den helt klare fordel at jeg kan få plads til et tastatur på mit skrivebord :o)

Den skal være 19" ikke widescreen.
Den skal ikke bruges til spil, men den SKAL have et klart billede også når der scrolles.
Prisen er ikke ligegyldig, men heller ikke afgørende.
Den skal findes på Fyn da jeg ikke gider købe online udstyr i den størrelse.

Jeg vil sætte pris på en forklaring på hvilke tal jeg skal se på når jeg køber skærm.
Jeg ved man kan få en fladskærm ned til 2ms opdateringshastighed, men det er vel ikke alt?

Mvh
Boxer
Avatar billede boxer Nybegynder
18. juni 2007 - 19:41 #1
Jeg har fundet en der muligvis kan være interessant:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=163208
18. juni 2007 - 19:41 #2
Det tog også sin tid for mig at skifte min Eizo 22" (>50KG) CRT ud med en 21" NON-Wirescreen Samsung flad; det skulle jeg have gjort noget før *S*.
Nu har jeg 2 x 21" FLAD til master PC'en; ganske smart...

Den anden kører igennem en speciel TV-Tuner der kan levere VGA signal i et valgfrit vindue sammen med signalet fra PC'en. Så _kan_ jeg se TV samtidig... dobbelt smart...

At skulle kaste (?) den gamle ellers virkende CRT skærm på storskraldscontaineren er en speciel oplevelse...

----------------------------------

Du kender den nok *S* (men hvis andre kommer ind i denne tråd) -> http://www.flatpanels.dk/
Avatar billede boxer Nybegynder
18. juni 2007 - 20:29 #3
Jeg beholder da den gamle som reserve og forærer den gamle reserve til svigerfar :o)
Kender flatpanels.dk, men er bange for den ikke er uptodate.
Der skrives om en teknologi der først bliver tilgængelig i 2006?
Mange af begreberne kan jeg heller ikke finde i produktbeskrivelserne.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. juni 2007 - 23:46 #4
Smid et svar DR :o)
24. juni 2007 - 17:10 #5
Ping...

Læg selv et svar og la' os alle dele...
Avatar billede boxer Nybegynder
24. juni 2007 - 17:49 #6
Næ, du fik dem alle :o)