Avatar billede mstorgaard Praktikant
18. juni 2007 - 00:49 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af fodbold-side

Jeg har sammen med en anden lavet siden PREMIERinfo.

Jeg vil gerne høre om ideer til udvikling, fejl & rettelser og generelt holdning til udseende & opbygning.

Adressen er www.premierinfo.dk

Point fordeles mellem alle besvarelser (:
Avatar billede Slater Ekspert
18. juni 2007 - 01:37 #1
Tjah.. den hvide tekstfarve på det grønne område øverst, og den pisgule farve på de grå knapper til venstre og overskrifter: FÆLE farver! Det er ikke til at læse uden at få ondt i øjnene, og især menuknapperne har alt for lav kontrast. Dem skal man lægge mærke til med det samme.
Avatar billede lund_dk Praktikant
18. juni 2007 - 08:08 #2
Må give viperine ret, desgnet er slet ikke harmonsik, og ens øjne bliver hurtige irriteret, da det hele flyder ud i ét, og virker uoverskueligt.

Personligt, ville jeg hurtigt forlade siden igen, uden at have nået at kigge på indholdet, blot pga det dårlige design.
Avatar billede lund_dk Praktikant
18. juni 2007 - 08:10 #3
Udover det, kan det undre mig der er et loginsystem, men umiddelbart ingen steder at tilmelde sig.
Avatar billede lund_dk Praktikant
18. juni 2007 - 08:11 #4
Under services, har du iframe koderne

<iframe src="services_nyheder.php" style="border: 0px; width: 200px; height: 150px;"></iframe>

"services_nyheder.php" hjælper mig ikke, må have fuld domæne sti
Avatar billede duuink Nybegynder
18. juni 2007 - 14:22 #5
Jeg har som sådan ikke noget imod farvekombinationerne, men støtter de andre i at det næsten er umuligt at læse med så små kontraster.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. juni 2007 - 11:21 #6
Man kan tilmelde sig både i statusbaren og i højre side.

Jeg har været inde og rette fejlen med services.

Ang. farverne vil jeg tage en snak med designeren og se, hvad vi kan finde ud af.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
19. juni 2007 - 11:21 #7
Jeg lader lige spørgsmålet være åbent lidt længere, så jeg kan få lidt flere kommentarer (:
Avatar billede Slater Ekspert
19. juni 2007 - 15:18 #8
Lagde også lige mærke til, at man ikke kan se forskel på links og almindelig tekst. Bl.a. i "Skrevet af Frederik Hagelund" kan man klikke på "Frederik Hagelund", men ikke på "Skrevet af", selvom teksten er fuldstændig ens.
Ligeledes i statusbaren, hvor kun en lille del af teksten "Du er ikke logget ind. Log ind i højre side eller tilmeld dig PREMIERinfo her." er klikbar, selvom hele linjen er med samme font, farve og tekststil.
Det er MEGET dårlig designpraksis.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
15. juli 2007 - 23:14 #9
I må gerne lige smide nogle svar (:
Avatar billede mstorgaard Praktikant
25. juli 2007 - 16:56 #10
Er der ikke flere, som vil have point?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
21. august 2007 - 20:54 #11
Hvis I gerne vil have point, så skriv i den her tråd.