Avatar billede ber Juniormester
17. juni 2007 - 21:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ønskes: Sortering af indlæg på dato

Det ville vel nok være herligt, hvis vi fik mulighed for at sortere på dato i indlæggene.

Jeg ved godt at en præcis søgning giver færre svar, men det er altså ikke altid vejen frem. En datosortering ville hjælpe gevaldigt.

pft og venlige hilsener
ber
Avatar billede roenving Novice
18. juni 2007 - 00:30 #1
Den er vistnok registreret i forhold til arbejdet med den nye udgave af Eksperten, som forventes indenfor en kortere årrække !-)
Avatar billede ber Juniormester
18. juni 2007 - 09:42 #2
Tak for hurtigt svar. Ja, det anede mig - husker, det var oppe at vende for et par år siden. Så jeg har ventet og ventet :-).

Men sæt endelig datosortering højt på listen - for jo flere år der går, jo større er risikoen for at løbe ind i gamle og utidssvarende indlæg. Synd og skam, hvis Eksperten sakker bagud. Send et svar, så jeg kan give point.
Avatar billede roenving Novice
18. juni 2007 - 14:45 #3
Nej tak, ellers tak, spørgsmål og svar om Ekspertens funktion er pr. kotume gratis !-)

-- så læg selv et svar og acceptér det !o]
Avatar billede ber Juniormester
17. maj 2008 - 23:41 #4
Lukker