Avatar billede kvd4ever Nybegynder
17. juni 2007 - 15:40 Der er 3 kommentarer

Hjælp mit keyboard og mus virker ikke

Hej!

Mit keyboard og mus virker ikke, det virkede ved mit andet keyboard og min mus virkede med det andet keyboard.
Jeg tror der er noget der er deaktiveret i bios, men jeg kan ikke komme derind :S

keyboard og mus virker ikke på usb portene vil mene de er deaktiveret og virker heller ikke på de normale altså keyboard porten og muse porten

ville gerne vide hvordan jeg kan komme ind i bios eller gøre noget andet for at få det til at virke igen, altså aktivere det

Kan det lade sig gøre at jeg kan reboote bios sådan at alt er ved default igen? uden at bruge keyboard og mus?
Avatar billede noltus Novice
18. juni 2007 - 10:48 #1
Du skal have fat i et keyboard med ps/2 stik(grønt)jeg ved ikke om du kan sætte usb til under opstart,så du kan bruge det til at redigere i bios,jeg kan ikke på min

Noltus
Avatar billede noltus Novice
18. juni 2007 - 10:49 #2
Du skal have fat i et keyboard med ps/2 stik(grønt)jeg ved ikke om du kan sætte usb til under opstart,så du kan bruge det til at redigere i bios,jeg kan ikke på min

Noltus
Avatar billede kvd4ever Nybegynder
18. juni 2007 - 14:26 #3
altså ps/2 er det grønne og lillae de virker heller ikke står der også altså de normale stik til keyboard og mus