Avatar billede haz Nybegynder
14. juni 2007 - 17:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

mærkeligt farveproblem

som det ses nedenfor har jeg to labels i  et templatefield som virker fint borst set fra at label1 burde blive blå og label2 orange , men istedet bliver de begge orange !!!

<asp:TemplateField>
<ItemTemplate>

<asp:label runat="server" id="Label1" colour="blue" Text='  <%# Eval("description")%>' />
<br />

<asp:label runat="server" id="Label2" colour="orange" Text='<%# Eval("url")%>' />
</ItemTemplate>
Avatar billede w13 Novice
14. juni 2007 - 17:10 #1
Burde det ikke være color frem for colour? Dvs. amerikansk frem for britisk.
Avatar billede haz Nybegynder
14. juni 2007 - 22:13 #2
dumme mig , man kan jo ikke sætte en farve på en label