Avatar billede dk_final Nybegynder
13. juni 2007 - 20:08 Der er 5 kommentarer

mistede filer på sd kort

jeg står med et sd kort i hånden. ved køb af nyt camera, slettede den de første 93 billeder. problemet er at det blev først opdaget efter ca 600 nye billeder. er der en måde at jeg kan redde de mistede filer på? de er fra en ferie, så de betyder meget.
Avatar billede screem_brille Novice
13. juni 2007 - 20:16 #1
hvis du har taget 600 billeder og gemt på samme kort bagefter, så nej, chancen for de kan findes er på størrelse med at vinde 7 rigtige i lotto 2 uger i træk.

men det kan ikke skade at du prøver med getdateback fra runtime.org (du skal tilslutte kortet til din computer med en kortlæser)
Avatar billede dk_final Nybegynder
13. juni 2007 - 20:18 #2
det prøver jeg lige
Avatar billede dk_final Nybegynder
13. juni 2007 - 23:27 #3
det fungerede ikke, håber at der er andre forslag
Avatar billede screem_brille Novice
14. juni 2007 - 00:47 #4
desværre ikke, problemet er at med et memery kort, overskriver områderne jo og til forskel fra en harddisk, lagres informationerne elektronisk og ikke magnetisk, og derfor kan data når de først er overskrevet ikke genskabes igen (det kan de med en harddisk, dog ikke emd alm programmer, men med fint følende elektronik, hvor harddisken adskilles på et lab.)
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 12:55 #5