Avatar billede cocococo Praktikant
13. juni 2007 - 18:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

next page med grid

hvordan får man egentlig nextpage til at virke med en gridview
og kan man styre det udenfor gridview  så man er mere fri designmæssigt
Avatar billede ieconfig Nybegynder
13. juni 2007 - 22:31 #1
Mener du "paging/paginering" ? Dette kan sagtens klares uden gridview. Evt. med SQL kald og en repeater kontroller (eller løkker med <html tags>). Ellers kig evt. på templates i Gridview - da de sikkert giver dig den designfrihed du søger..
Avatar billede cocococo Praktikant
13. juni 2007 - 22:54 #2
ja men det virkede bare som en god ide at prøve at bruge et gridview,  microsoft mener jo det er så nemt.