Avatar billede gurumaster Nybegynder
12. juni 2007 - 22:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er denne skærm OK

Hejsa
Jeg er lidt på bar bund, når det gælder fladskærme, men nu skal jeg have købt en, til min datters computer. Ikke noget særligt fancy. mest til spil, og surfen på nettet.
Så fandt jeg denne her hos Elgiganten, til en - syntes jeg selv - rimelig pris.
Hvad mener I, er den Ok til det brug....og thttp://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=qSSoXXo_2YyR00IwaatsavZK0000jHV540NI;sid=8KSrayKR3ZSoa2T-8VRhbcNSBWaePnEkzkU=?ProductID=ZYTD4QFHTo0AAAERCNsqwZyL&CatalogCategoryID=il prisen?
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2007 - 22:46 #1
billigt er det i hvert fald, men jeg har ingen mening om skærmen. Derimod kan du på denne side finde relevant information om skærme og skærmteknologier

http://www.prad.de/new/monitore/index2.html

men til 1200 kroner må den dog siges at have på papieret meget flotte specifikationer, mens billige skærme med ok specs ofte dumper dumper i diverse tests set i forhold til skærme med en merpris på 25 til 50 %
Avatar billede gurumaster Nybegynder
12. juni 2007 - 23:23 #2
Tak for Dit svar.
Jeg har kigget lidt på Dit link, men desværre er sitet på tysk, og det er jeg
ikke så stærk i, men ellers tak.
Syntes også det er en rimelig pris. Fordellen hos Elgiganten er jo også, at man har 30 dages fuld returret, så det kan jo bare komme an på en prøve. Er det noget skidt kan de bare få den retur. Undrer mig egentlig lidt over, hvad de gør med de varer som de modtager retur, har nemlig aldrig set at de sælger demo varer! (Nå men det har jo heller ikke noget med sagen at gøre)
Avatar billede gurumaster Nybegynder
15. juni 2007 - 01:51 #3
Det var godt nok ikke mange svar....Er alle Eksperterne taget på sommerferie ?
Avatar billede c-holst Novice
16. juni 2007 - 10:06 #4
Det kunne se sådan ud.

har prøvet en hurtig søgning på din skærm, uden resultat, og prad.de, kender heller ikke skærmen

mangler i mine øjne en dvi tilslutning, men det er jo op til dig.

tag ud og se på skærmen i virkligheden og sammenlign med andre billlige skærme

prøver at se hvad google kan finde om skærmen ved lejlighed
Avatar billede gurumaster Nybegynder
16. juni 2007 - 23:58 #5
c-holst
Tak for Dine svar.
Jeg har nu været ude og kigge på skærmen, og valgte ikke at købe den. den virkede virkelig "billig" i kabinettet, og umidelbart var billedet heller ikke noget at prale med. Istedet valgte jeg en 22" Mirai skærm. Super lækker skærm til 1999,-