Avatar billede speedpete Nybegynder
10. juni 2007 - 14:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

,net20: domæner med fælles funktionalitet på samme IIS

Er dette muligt:

Vi vil have to eller flere domæner, som vi vil mappe til hver sin webapplikation på den samme IIS. Vi ønsker at kunne dele kode mellem de forskellige applikationer, således at hvis man f.eks. ændrer i, lad os sige, nyhedsbrevsfunktionen eller log-in funktionaliteten, så kan man bare opdatere ét sted på serveren (smide nogle dll'er ind, eller noget i den stil?)
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
10. juni 2007 - 15:40 #1
Altså hvis det er en server i selv kontrollerer er det muligt at i kan ligge dll'er i gac også til gå dem derfra.
Tjek evt denne artikelt om gac:
http://www.codeproject.com/dotnet/DemystifyGAC.asp
Avatar billede speedpete Nybegynder
11. juni 2007 - 08:18 #2
Jeg har lige skimmet artiklen, og "if you disregard these cautionary notes, it will be at your own risk" lyder som det er noget, man ikke skal rode for meget med?

Måske det er nemmere at have et separat nyhedsbrevs-projekt (for at blive i eksemplet), og så kopiere disse dll'er ned i hver apllikations /bin ?

Eller skal man over i noget helt andet? Portaler, webparts? Kender ikke meget til dette.
Avatar billede speedpete Nybegynder
16. oktober 2007 - 13:33 #3
luk