Avatar billede maude Nybegynder
08. juni 2007 - 23:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flere select commands i Gridview

Ved en select command i et GridView lægges click eventen på SelectedIndexChanging.

Jeg har 2 select commands og kan jo ikke anvende SelectedIndexChanging til begge commands.

Jeg har i stedet valgt at lægge en samlet click event på RowCommand og i koden til click eventen bruge CommandName til at skelne mellem de to select commands.

Spørgsmålet er nu om det er den rigtige måde at gøre det på?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
09. juni 2007 - 15:36 #1
Hvad bruges den anden sql sætning til ?
Avatar billede maude Nybegynder
09. juni 2007 - 15:48 #2
I hver række har jeg to image-buttoms

Den ene opdaterer nogle variabler (putter en vare i en kurv) den anden skal åbne et pop-up vindue (hvis jeg altså kan få det lavet) med flere oplysninger om en varer.
Avatar billede maude Nybegynder
09. juni 2007 - 22:23 #3
Det pop-up vindue blev til en almindelig aspx side, men det ændre vel ikke noget.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
09. juni 2007 - 22:52 #4
Den med pop ville jeg lave som et almindeligt link og den anden ville jeg bruge rowcommand til som du gør.
Evt kan du bruge selected indexchanged til den
Avatar billede maude Nybegynder
09. juni 2007 - 23:41 #5
Det var nu mest et teoretisk spørgsmål, for det kunne jo være man havde uendelig mange image-buttoms i hver række, men det lyder ikke som om min måde at bruge RowCommand på er forkert.

Tak for input og smid et svar
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
09. juni 2007 - 23:58 #6
Nej det er ikke forkert.
Men det er måske bedre at lave et popup vindue med et link da det sparer et postback.
Det var det eneste som jeg ville have ændret :)