Avatar billede minifido Nybegynder
08. juni 2007 - 22:53 Der er 1 løsning

orion 1770A

Ja jeg har et mega problem med den her skærm..

jeg har fået den smidt i nakken og det er jo totalt fedt..

nu har jeg smidt den til min pc og den køre som anden skærm så jeg har 2 på..
den køre som plug and pray. jeg har ikke fået noget med ud over (driver/manueler)
mit problem er nogen gange flytter den billede ud over siden så jeg ikke kan se alt på den..
det panel der er på kan jeg ikke bruge ikke en gang sluk knappen

hvad kan jeg gøre for at få den til at køre..
jeg kan ikke finde noget på den..

der er et billede af den her i toppen

http://dk.kelkoo.com/b/a/sbs/114401/12398533.html

jeg ville godt kunne bruge knapperne så jeg kunne slukke den når jeg ikke bruger den.. ud over det kunne det være fedt vis jeg ikke have det problem med den går ud over siden..

håber en eller anden kan hjælpe jeg vil gerne gi 2 gang 200 for at få den til at køre..

på skærmen bag på står der den her hjemmeside som så ikke virker mere
http://www.orion-europe.dk/ det er ikke smart.
Avatar billede minifido Nybegynder
19. maj 2008 - 23:24 #1
LUKKEr