Avatar billede betz Nybegynder
07. juni 2007 - 21:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brøndby vs. Chelsea - Hvilken tribune?

Hey Eksperter

Nu har jeg lige læst den dejlige nyhed at Chelsea kommer til Danmark og spiller show kamp mod Brøndby d. 31 Juli.

Og på Brøndbys hjemmeside (www.kortlink.dk/3x7b) står der følgende tribuner:

DNE, SAS, Nordea, Sving.

Men nu hvor jeg vil suport Chelsea er jeg i tvivl om hvilken en af tribunerne jeg skal prøve at skaffe billet til?

Billet salget begynder imorgen (8. juni) kl. 10, så søger et hurtigt svar :-)

på forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2007 - 22:43 #1
Der står ingenting på brøndbys hp, så grib knoglen og spørg dem :)

(Ville vælge den banehalvdel Chelsea starter på!)
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2007 - 03:08 #2
(Ville vælge den banehalvdel Chelsea starter på!)

Det er vist noget de klarer ved lodtrækning lige inden kampen fløjtes igang, så det er nok lidt svært at vide.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2007 - 09:02 #3
GGG

Ser ikke fodbold :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2007 - 09:05 #4
Men hvis jeg gjorde, med de nye oplysninger i mente, så ville jeg nok vælge en langside ;)
Avatar billede betz Nybegynder
08. juni 2007 - 10:41 #5
Har fået billet ;) ellers tak for hjælpen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2007 - 20:06 #6
Det var da fint, men du fik svar...
Avatar billede betz Nybegynder
11. juni 2007 - 20:10 #7
Hej John,

jeg fandt dette link før jeg bestilte billet http://www.chelseafc.dk/csd/nyheder.php?id=63

Derfor mente jeg ikke at langsiden var svar nok ;)

men hvis du mener andet på må du sige til. Så skal jeg nok give dig point.

Betz
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2007 - 20:25 #8
Helt ok - fiskede efter forklaring som du hermed gav :)