Avatar billede fersken Nybegynder
07. juni 2007 - 15:49 Der er 10 kommentarer

opgradering af dell gx270

Hej jeg har en Dell optiplex gx270 som jeg gerne vil opgradere med nyt grafikkort,
når jeg sætte det ny kort i (inno3d nvidia gt6600) tænder computeren og alt virker korrekt udentagen der kommer intet skærm signal (dette grafikkort er blevet testet i en anden maskine og der virker det uden problemer, samt det extra strøm stik er sat i)  Psu er en northQ 400w)

Håber i kan hjælpe ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre for at få det til at virke
Avatar billede screem_brille Novice
07. juni 2007 - 15:54 #1
er der onbaord grafikkort på ? i så fald skal du muligvis i BIOS og vælge hvilket der skal være det primære.
Avatar billede fersken Nybegynder
07. juni 2007 - 16:04 #2
nej pilled et  nvidia kort ud (model p117)
Avatar billede fersken Nybegynder
07. juni 2007 - 16:05 #3
glemte lige en gang imellemkommer den med 2 hyl/bip
Avatar billede fersken Nybegynder
07. juni 2007 - 17:38 #4
ingen der kan hjælpe med det
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. juni 2007 - 09:49 #5
her kan du ckecke bip fejlkoder
http://www.wilsonweb.dk/index.php?id=109
Avatar billede fersken Nybegynder
11. juni 2007 - 04:14 #6
Kendte ikke lige denne side, tak for det, men bios/cmos settings burde være rigtige t( har opgraderet til nyeste dell bios, ved ikke lige hvad ellers at gøre ( har også rettet ram mængde på grafikkortet inde i biosen)
Avatar billede screem_brille Novice
17. juni 2007 - 11:09 #7
hvor stor er strømforsyningen ?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. juni 2007 - 12:35 #8
hvad med at prøve at resette Bios via jumper (har før afhjulpet et lign problem)
Der sidder en jumper ved siden af batteri denne skal lige flyttes så den resetter og så flyttes tilbage (se evt. bundkortsmanual)
Avatar billede screem_brille Novice
26. juni 2007 - 13:10 #9
er du kommet videre ?
Avatar billede fersken Nybegynder
25. januar 2008 - 20:49 #10
nahh men smid et svar og i får point