Avatar billede mads-holm Nybegynder
07. juni 2007 - 11:51 Der er 4 kommentarer

Design af logo

Hey!

Jeg er så småt ved at lave et site. Jeg mangler derfor et flot logo til siden. adressen er madsholm.dk.

logoet skal indeholde mit navn (Mads Holm), og må derudover gerne indeholde noget med sport/ski da siden hovedsageligt skal bruges under mit ophold som skibums i Canada næste vinter.

Logoet skal ikke være alt for stort, nok ca omkring 350 x 100 eller noget i den dur

Håber i vil komme med nogle gode ideer!
Avatar billede bullemand Nybegynder
14. juni 2007 - 15:04 #1
Jeg kommer lige med et forslag senere idag.
Avatar billede mads-holm Nybegynder
15. juni 2007 - 01:45 #2
Hmm... det kom aldrig det forslag? Kunne være fedt hvis du ville komme med et i morgen så?
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. juli 2007 - 14:53 #3
Du kan evt få www.unitspeed.dk til at lave et logo. Jeg har selv brugt dem. Prøv at se mere på http://www.unitspeed.dk/design/index.htm
Avatar billede computerlab Nybegynder
16. december 2008 - 14:54 #4
Du kan også få lavet et logo her: www.ComputerLab.dk