Avatar billede hviid-nikolaisen Nybegynder
06. juni 2007 - 18:02 Der er 3 kommentarer

Trådløs forbindelse

Hej med jer.
Jeg har en trådløs router mrk:DI-LINK der er tilsluttet en bærbar og en stationær computter! Efter a jeg har pillet lidt og prøvet at lavet noget fildeling og fælles printer,kan maskinerne ikke automatisk logge på netværket/internet.
Under egenskaber for netværk er der dog flueben ved "Automatisk at logge på ved start"
Hvis det nemmeste er at nulstille/slette mit internenetværk hvordan gøres så det.
MVH
JOHNNY
Avatar billede hviid-nikolaisen Nybegynder
06. juni 2007 - 18:06 #1
PS! den stationære er WIN XP PRO og den bærbare er vista home.
Mit interne netværk virker heller ikke selvom der automatisk er blevvet oprette et fælles drev Z.Maskinerne kan ikke se hinanden
Avatar billede hviid-nikolaisen Nybegynder
06. juni 2007 - 19:54 #2
Hmm den taber også forbinelsen når den er på pause/energisparer
Nogle idder????
Avatar billede kenp Novice
07. juni 2007 - 21:55 #3
Det med logon kan klares således http://www.riversen.dk/?side=tips.php#logon elelr ved i start ->kør skrive control userpasswords2

Ja de taber forbindelsen ved dvale.. (du kan nok intet gøre ved det)

Det med mapper det kan du indstille via rettgiehder eller også bloker din firewall for det.