Avatar billede zjat Nybegynder
06. juni 2007 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

www.bisberg.dk mangler logo

Hej Alle sammen

Jeg har lavet et foreløbig oplæg til min mors hjemmeside og mangler enlig bare et enkelt og flot logo. Jeg kan se at der er folk der er gode til at komme med inspiration til et fedt logo.

gå ind på www.bisberg.dk og se informationer og lignende til design af nyt logo.

Håber at få mange muligheder :)
Avatar billede zjat Nybegynder
06. juni 2007 - 13:57 #1
Skriv endelig hvis der er brug for flere informationer til inspiration af et logo.

Nøgleordene er Konsulent, ekspert og professionelt. Så det er i den ånd logoet skal være.
Avatar billede zjat Nybegynder
27. juni 2007 - 12:02 #2
Det var kedeligt der overhovede ikke er kommet nogen gode ideer :(

Er der evt. nogen der kan sammensætte en gulerod og en opadgående graf på en fed måde?
Avatar billede it-dk Nybegynder
26. juli 2007 - 14:54 #3
Du kan evt få www.unitspeed.dk til at lave et logo. Jeg har selv fået lavet et banner hos dem. Prøv at se mere på http://www.unitspeed.dk/design/index.htm
Avatar billede zjat Nybegynder
04. august 2007 - 16:43 #4
Desværre ingen svar jeg har valgt at benytte mig af :)

Takker for den hjælp der trods alt har været der :)