Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2007 - 18:10 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er jeg pro?

Jeg er pludselig (igen) blevet Experten Pro medlem til Juli måned.

How come? (jeg har ikke svaret spørgsmål til top 100?
04. juni 2007 - 18:15 #1
04. juni 2007 - 18:17 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2007 - 18:43 #3
Man kan vel sige, det vise bare at systemet ikke fungerer ret godt.
Ud af de 1270 point htmlkongen har "tjent" i maj, er de 1070 hentet hjem igen på egne spørgsmål. (Ikke fordi der noget galt i det) :-)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juni 2007 - 19:07 #4
der skal ikke mange point til, før man er med i top 100.(wonder why..*G*)

og når man klikke på side 5-6 i dr1´s link, så går den fra 92, på s.5 til 101 på s.6..O).. ups endnu en fjel på E.
Og nr. 101 har tjent 500 point.
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2007 - 19:11 #5
Haha okay fedt nok :-) . men ja - åbenbart har mine spørgsmål været for svære - ellers så er aktiviteten/lysten til at besvare dem faldet (drastigt!)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juni 2007 - 19:14 #6
har ikke set dine spm, men tror mest på det sidste..O)
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2007 - 19:17 #7
Hehe me 2! - tak for svar alle
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. juni 2007 - 19:22 #8
Som pro medlem kan du faktisk dokumenterer at aktiviteten har været kraftigt faldende det seneste år til 1,5. Prøv selv således.

Start med at gå i point statestik og se statestik for maj 2007. I bunden af første side kan du se hvor mange svarere der har fået point i denne måned (tallet pt. er 1233 for maj)

Hvis man derefter laver denne undersøgelse for hver måned et par år tilbage og sætter det hele op i et regneark, vil man hurtigt st at antallet at aktive svarere er faldet fra ca 2300 til 2500 og ned til omkring 1200 i dag, I mine øjne et markant tal.

Snowball har selv lavet denne beregning så "ledelsen" er kendt med tallene
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2007 - 20:19 #9
Hmm. Tankevækkende - men ikke chokerende nyhed.. Det var egentilg derfor jeg udelukkede at jeg var i top 100 med det samme - men wow jeg er blevet klogere. Fedt system...
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2007 - 20:20 #10
Hurra for første skridt.. Hvad med det næste? http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=161
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2007 - 21:12 #11
kig så på datoen for den nyhed html og se den er fra 2006
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2007 - 21:23 #12
Hehe jeps - det var min pointe. Det er sygt der skal gå så langt tid. Regel nummer 1 ved hjemmesider er da at holde det opdateret. Hvem gider at se nyhederne fra igår?
Avatar billede snowball Novice
04. juni 2007 - 22:25 #13
Ting tager tid. Rom blev ikke bygget på én dag ;)

Ej, jeg ved godt at det har taget væsentlig længere tid end nogen af os havde planlagt og ikke mindst ønsket os. Hvis den første tidsplan var overholdt, så var den nye version i brug på nuværende tidspunkt. Jeg kunne sagtens komme med en masse undskyldninger, men det bliver det ikke bedre af, så det vil jeg spare jer for.

Jeg har selv rykket for at få nogle detaljer på bordet, for jeg mener også at I burde have fået flere informationer for længe siden, men jeg skal nok skrive en E-Nyt så snart der er noget konkret at fortælle.

Snowball / Admin
Avatar billede htmlkongen Novice
04. juni 2007 - 22:30 #14
Super.

Der er ingen blaming til adminsne. Slet ikke. Der er garanteret mange herinde hvis aktivitet ville være 5000 % højrere ved at der bare var ét nyhedsbrev om status hver anden måned. I gør et godt stykke arbejde - jeg tror (som vi også har snakket om flere gange) at det er pririoteringen af tiden ved IDG...

Vi er jo bare mennesker :-)