Avatar billede genvej Nybegynder
04. juni 2007 - 11:26 Der er 4 kommentarer

visual studio command window placering på maskinen

Hej.

Pinligt spørgsmål, men jeg har brug for path til command window da min admin har smadret alle mine genveje, startmenuer med mere og jeg KAN bare ikke finde den.

Hvis en gider højreklikke og checke vil jeg være mucho taknemmelig
Avatar billede timmeren Nybegynder
04. juni 2007 - 11:56 #1
%SystemRoot%\system32\cmd.exe
C:\WINDOWS\system32\cmd.exe
Avatar billede genvej Nybegynder
04. juni 2007 - 12:10 #2
Det er visual studios command promt jeg har brug for, ikke windows standard promt.

det er den her jeg mangler

Start, All Programs, Microsoft Visual Studio 2005, Visual Studio Tools, Visual Studio Command Window
Avatar billede timmeren Nybegynder
04. juni 2007 - 15:41 #3
%comspec% /k ""c:\Programmer\Microsoft Visual Studio 8\VC\vcvarsall.bat"" x86

sgu da også bare mig der sover.
Avatar billede genvej Nybegynder
29. juni 2007 - 10:47 #4
well...heller ikke :-/¨

den hedder csc.exe