Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2007 - 19:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dele internet med bærbar

Hejsa,
jeg har en såkaldt 3-telefon, en k800i, med telmore abbonoment.. Når jeg så er i sommerhuset ville jeg gerne, at jeg kunne komme på internettet gennem min telefon..

http://privat.tdc.dk/publish.php?id=5265 fik ideen herfra, men de vil jo have 100 kr. om månenden.. og det er jo ikke meget jeg har brug for net, men lidt ville være rart og så kan jeg nu nok surfe et del tid via mobil uden at det løber lige så højt op..

men hvordan gør jeg :) ??
Avatar billede vostrikov Nybegynder
01. juni 2007 - 08:07 #1
Hej. Den letteste måde er helt klart at installere Sony Ericsson PC Suite. Der er en let klik klik wizard deri.