Avatar billede carlo1 Nybegynder
31. maj 2007 - 15:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Samsung telefon pisser mig af

Hej

Jeg har begået den fejl at købe en samsung z500 (første og sidste gang jeg køber samsung). Jeg har haft den i et års tid tror jeg.

Problemet er at når folk ringer til mig ringer telefonen ikke, men går direkte til svareren. Men kun nogle gange, hvis man prøver 30 sek efter går den somme tider igennem. Signalet på den er ok. Pisse irriterende. Jeg har abb ved Telmore. SMS modtager jeg også ofte med en halv times forsinkelse eller mere.

Er der nogle der kender problemet, er det telefonen eller telmore?
Avatar billede thegenuine Praktikant
31. maj 2007 - 16:42 #1
Jeg vil gætte på det er telefonen. Jeg har også Telmore, og jeg oplever ikke de omtalte problemer. jeg vil anbefale dig at tegne et håndjernsabonnement ved Telmore, og så købe Nokia 6300 for ca. 400 kr., og så skal du bruge for minimum 200 kr. pr. mdr. Det er en kanon tlf til de penge.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. maj 2007 - 16:54 #2
der er vel 2 års garanti på. Bed TelMore om at give dig en ny eller få den repareret på Telmore`s regning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2007 - 17:07 #3
Der er 6 mdr. garanti, og tror det bliver svært at få den repareret på telmores regning så lang tid efter - men det er vel et forsøg værd ;)
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
31. maj 2007 - 17:40 #4
Jeg har selv haft samme problem med en nokia 6600, fik et nyt simkort og problemet var væk
ang. garanti, så siger købeloven 6 mdr. garanti og 1½ års reklamationsret = 2 år
så det burde slet ikke være noget problem at få repareret sin telefon når bare man ikke selv har ødelagt den
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2007 - 19:50 #5
Problemet for opretter bliver så bare at bevise at fejlen altid har været der...
Avatar billede carlo1 Nybegynder
01. juni 2007 - 13:39 #6
Nja, jeg har købt telefonen ved TDC med et abbo, men har siden skiftet til Telmore. Så om jeg gider til at lægge arm med TDC, det ved jeg ærligt talt ikke. Jeg kan prøve at grave min gamle nokia et-eller-andet frem fra gemmerne og se om den virker ordentligt, så kan jeg i det mindste finde ud af om det er tlf eller sim-kort som cool_m_f siger.

Læg svar så i kan få del i de fyrstelige 30 point :)
Avatar billede carlo1 Nybegynder
04. juli 2007 - 11:22 #7
Ingen svar, så tager jeg min points med mig :)

Tak for jeres svar.