Avatar billede craven Nybegynder
31. maj 2007 - 14:44 Der er 4 kommentarer

Lyd "hakker" efter instalation af trådløst netværk. XP

Jeg har lige geninstalleret XP og nyt trådløst netværk Belkin via USB.

Efter det er lyden fra windows såvel som musikafspillere begyndt at hakke voldsomt ind i mellem i 3-5 sek.

Hvis jeg deaktiverer netværksforbindelsen er der ingen problemer.

Løsning?
Avatar billede kenp Novice
01. juni 2007 - 18:58 #1
Så har du fundet fejlen. udskift enheden.
Avatar billede craven Nybegynder
01. juni 2007 - 19:35 #2
Tror ikke den er fejlbehæftet. Det virker fint i en anden enhed.
Avatar billede kenp Novice
01. juni 2007 - 22:25 #3
Kan jo også være din computer som er for langsom eller udb-port som ikke køre ordentligt.
Avatar billede craven Nybegynder
02. juni 2007 - 10:32 #4
Computeren fungerer fint i andre henseender mht billedbehandling osv. så jeg tror fejlen skal findes et andet sted. Når jeg åber det medfølgende Belkin Utillity program og klikker hurtigt rundt i de forskellige funktioner hakker det helt vildt, så der er helt tydeligt en sammenhæng. Det hjælper ikke at lukke Belkin Utility ned og lade windows administrere.

Hvordan kan man teste sine USB portes performance? Har prøvet portene på forsiden såvel som dem på bagsiden, ingen forskel.