Avatar billede downloading Nybegynder
30. maj 2007 - 21:47 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Bruger TV som sekundær skærm

Hej.

Jeg bruger min computerskærm som min ene skærm, og jeg cloner så min skærm til tv'et som er min sekundære skærm.

Problemer er så at hvis jeg ser film, over fx sputnik, så vil den kun vises på computerskærmen?

p.s. Mit grafikkort er et Nvidia GeForce4 MX 420 grafikkort

Mange tak :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. maj 2007 - 22:33 #1
prøv at sætter det til : clone (analog + display),video ovelay,fulscreen sencondary screen..?
Avatar billede downloading Nybegynder
30. maj 2007 - 22:55 #2
øh. Hvad? :D

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
30. maj 2007 - 23:08 #3
Højrelik skrivebordet, tryk egenskaber/indstillinger/avanceret/..geforc, og klik igennem alle menuerne, så finder det nok..?
Avatar billede downloading Nybegynder
31. maj 2007 - 00:17 #4
hmm.. desværre.. Jeg bliver sendt ind i den der Nvidia Control Panel men jeg kan ikke finde nogle af de ting du nævner ud over clone selvfølgelig..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
31. maj 2007 - 15:32 #5
ellers kan enable nvidia´s desktop, også for du mulighed for at "sende" programmer m.m.. til den anden skærm. højreklik programmet på processlinien...O)
Avatar billede downloading Nybegynder
31. maj 2007 - 15:36 #6
øh, hvad mener du?

jeg kan godt køre to skærme, men hvis jeg så kører afspilleren hen på tv'er forsvinder billedet og afspilleren viser bare sort.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
31. maj 2007 - 16:00 #7
....afspilleren viser bare sort. Der står noegt andet i spm´let..O)
-
man du skal finde - > fulscreen secondary screen, el. en menu der hedder..`full screen video ´og i full screen device, stille den til " auto"
-
Ellers prøv at sætte den til dual view.!!
-
Eller prøv deres Wizard..?
-
Det er meget forskelligt fra driver til driver..O/
Avatar billede downloading Nybegynder
31. maj 2007 - 17:39 #8
nej nej, det er det samme som i spørgsmålet. Det er ikke skærmen der går i sort, men hvis du nu forestiller dig fx windows mediaplayer der afspiller en film, så er det mediaplayers vindue hvor filmen skulle have været der bare er sort.

hvor skal jeg finde det der fullscreen secundary screen?

Problemer er netop at jeg ikke kan finde nogle af de indstillinger, den giver mig kun mulighed for at vælge hvordan mine skærme skal være (altså udvidelse af hinanden, eller clone osv)
Avatar billede downloading Nybegynder
31. maj 2007 - 17:44 #9
WEE! Har fundet det!

Jeg syntes det fortjener points til dig, du havde ret. Det lå under "Video og fjernsyn" -> "Rediger indstillinger for fuldskærmsvideo" -> og så vælges: Vis det også i fuld skærm på TV.

Mange tak :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
31. maj 2007 - 20:18 #10
godt du fandt ud af det..O)
Avatar billede downloading Nybegynder
04. juni 2007 - 00:21 #11
Tak igen :)