Avatar billede weevil_dk Nybegynder
30. maj 2007 - 18:19 Der er 4 kommentarer

Hvor finder man billeder af blomster, sort/hvid

Hey alle sammen, lige nu er det meget populært i reklamer osv. at benytte sig af de her, "collager" med blomster, blade og diverse symboler.. Jeg vil rigtig gerne selv have fat i nogle sort hvid, brushes.. eller bare billeder, af sådanne.. Sort/hvid.. da jeg skal bruge det til en hjemmesides design..

Men jeg ved simpelthen ikke hvad man kalder det? grunch? collager?

Er der mon nogen der ved det? eller hvor man kan finde det?

Mvh daniel
Avatar billede madeindk Nybegynder
30. maj 2007 - 18:27 #1
Noget i denne her stil du kigger efter?
http://www.stockxpert.com/browse.phtml?f=search&txt=vector
Avatar billede skau Nybegynder
30. maj 2007 - 19:07 #2
Avatar billede madeindk Nybegynder
30. maj 2007 - 20:52 #3
Det er ikke tilladt at brugere billeder fra Googles billedsøgning. Der KAN være copyright på.
Avatar billede stfn Nybegynder
30. maj 2007 - 23:47 #4
Prøv at søge her: http://browse.deviantart.com/resources/applications/psbrushes/ der er mange gode som jeg i hvert fald selv bruger