Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. maj 2007 - 13:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SmartPmone Miro - pc er begyndt at melde unknown usb device

en af mine kollegaer har ige pludselig fået det problem at hans SmartPhone Miro ikke kan genkendes af hans usb - Den melder derfor i ActiveSync at der ikke er nogen enheder connected/tilsluttet.

kører XP Pro

prøver man så i ActiveSync at lave en connection (hvilket ikke lykkes) kan den et stykke tid senere dukke op og melde at der ikke er nogen enheder tilsluttet com1 - og programmet er slet ikke konfigureret til at led på com1 eller 2 men usb.

Det har før virket. Har prøvet at genindstallere ActiveSync samt checket instillinger for programmet.

Har også checket enhedshåndtering der findes der en ukendt enhed under usb enheder. hjælper ikke at slette/fjerne den den dukker op næste gang pc'en har vælret genstartet og SmartPhonen igen tilsluttes (har afprøvet 5 forskellige usb porte uden at den kunne genkende SmartPhonen)

Nogen foreslag???
Avatar billede cyberspace Nybegynder
29. maj 2007 - 13:16 #1
Han mener at problemet dukkede op efter en windows opdatering.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
31. maj 2007 - 07:33 #2
Nåh intet!! hjælp at hente :(