Avatar billede djmoose Nybegynder
25. maj 2007 - 21:44 Der er 13 kommentarer

Udviklere til ny søgemaskine

Hvilke hjemmesider/portaler skal man henvende sig på, såfremt man søger udviklere/programmører til at lave en ny dansk søgemaskine. Samtidig skal det være nogle som vil indgå partnerskab.

Alle forslag er velkomne, skal bare være danske sider. Der vil selvfølgelig også komme et indlæg her på siden...
Avatar billede abruscato Nybegynder
26. maj 2007 - 10:42 #1
Hvorfor ikke prøve at outsource det? Der er en masse programmører at finde på www.getafreelancer.com (Som dog er på engelsk).
Avatar billede dennismp Nybegynder
26. maj 2007 - 12:46 #2
Eller her :) Har hørt der er en programmør eller to
Avatar billede djmoose Nybegynder
26. maj 2007 - 13:43 #3
Denne søgemaskine kan desværre ikke outsources. Vores investorer kræver at det kun er dem og os som besidder den teknologi vi skal udvikle.

Dansk fordi vi skal samle et team som dagligt skal indgå i en arbejdsplan, hvor vi sparre med hinanden.

Til dennismp) Selvfølgelig kommer der et indlæg herinde når vi har fået defineret hvad vi søger efter. I må selvfølgelig gerne skrive allerede nu hvis det kan have jeres interesse.

Men ellers vender vi snart tilbage med et indlæg!
Avatar billede abruscato Nybegynder
26. maj 2007 - 13:56 #4
Nu behøver outsourcing ikke at betyde, at teknologien også anvendes af andre - kun at den *udvikles* af en anden virksomhed.
Avatar billede djmoose Nybegynder
27. maj 2007 - 12:12 #5
Jer er bekendt med hvad outsourcing er. Vi må desværre bare ikke benytte det jf. kontrakten.

Er der ikke andre som har nogle gode bud?
Avatar billede triple-x Nybegynder
27. maj 2007 - 14:08 #6
www.amino.dk kunne være et bud, der sidder mange iværksættere, også programmører og andet godt. Måske du kunne være heldig at finde nogle der var villig til at indgå i et team der. Det er ihvertfald sket før i andre brancher på amino.
Avatar billede dennismp Nybegynder
27. maj 2007 - 16:57 #7
Jeg er umiddelbart nysgerrig - men om det har min interesse kræver lidt mere info i form af; platform, programmeringssprog, er det fuldtid?
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2007 - 03:23 #8
Jeg vil da gerne høre lidt mere om din ide med søge potal kan kontakt på kim@belhauge.dk
Avatar billede djmoose Nybegynder
28. maj 2007 - 11:06 #9
Kender Amino (de står på listen jeg skal skrive til), dennismp, webiis i bliver kontaktet når vi er klar. Så må i jo se om det er noget for jer...

Hører gerne om flere steder man kan lave et indlæg, annonce eller lign.
Avatar billede webname Nybegynder
02. juni 2007 - 20:07 #10
Det lyder da, som et intressant projekt. Hvis i mangler hjælp specielt omkring php, m.m. så sig til. mrwebname@gmail.com
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
15. juni 2007 - 15:03 #11
I kan da også kontakte os når/hvis i har en mere klar produktspecifikation.
Da der ikke må være tale om out-sourcing kunne en mulig løsning være at vi oprettede et fælles selskab som skulle køre projektet.

Vi har desværre ikke tid til det vilde før efter sommeferien, men vi vil da meget gerne høre mere. I tilfælde at at i sender en produktspecifikation tror jeg gerne vil vil underskrive en hemmelighedsærklæring.

Jeg kan fange på psj@taketwo.dk
Avatar billede djmoose Nybegynder
15. juni 2007 - 20:00 #12
Tak for endnu 2 emails til listen. I vil helt klart høre fra os når vi starter op...