Avatar billede casima Nybegynder
24. maj 2007 - 22:30 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Hjælp til logo

Jeg er en af de "berømte" iværksættere, som er helt på bar bund ang. design af logo. Jeg har et parfumeri/helsekostbutik, hvor det er vigtigt for mig, at det er hyggen og nostalgien ved den gl. indretning, som trækker kunderne til. Butikken hedder Casima og er forbogstaverne på mine 3 børn, som betyder meget for mig og for hele butikken bl.a. ved billeder, børnehjørne osv. Og det er disse ting, som jeg gerne vil finde og vise i et logo. Kan du hjælpe mig med det? På forhånd tak.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
25. maj 2007 - 16:26 #1
Hejsa

Jeg har et bud her...

http://mopsviggo.dk/images/casima2.jpg

Jeg hæftede mig ved ordet Nostalgisk, og har lavet logoet som det jeg forbinder med nostalgi... En romantisk nostalgisk skrifttype sammen med romantisk illustration...

" Parfume og helsekost..." det var noget jeg lige fandt på, det kan jo ændres til noget andet....'

Håber du kan lide det ellers må vi finde på noget andet jo...
Avatar billede viggosmor Nybegynder
25. maj 2007 - 16:27 #2
Nå jeg kan se at det hakkker lidt i skriften det forstår jeg ikke men retter op på det og sender en forbedret version....
Avatar billede viggosmor Nybegynder
25. maj 2007 - 16:29 #3
Avatar billede casima Nybegynder
25. maj 2007 - 16:50 #4
Det er bare perfekt!!!!
Ville du evt. kunne lave det i brune farver istedet for? Måske bare det røde?

Jeg er virkelig imponeret. Mange tak!
Avatar billede viggosmor Nybegynder
25. maj 2007 - 17:23 #5
Selvfølgeligt... er parfume og helsekost noget du kunne bruge eller skal der stå noget andet?

Og hvordan vil du have filen, med eller uden baggrund...???
Avatar billede viggosmor Nybegynder
25. maj 2007 - 17:28 #6
http://mopsviggo.dk/images/casima4.gif

Her skulle det gerne være gemt med transperent baggrund...

Jeg ved jo heller ikke om du skal bruge det til andet end web?

For så skal du have nogen andre versioner af logoet nemlig...
Avatar billede casima Nybegynder
25. maj 2007 - 21:57 #7
Jeg syntes, at det er rigtig godt og vil også gerne bruge det til visitkort, brevpapir osv.....Er det muligt, at lave C lidt bredere, så det virker lidt mere markant?Og kan man lave blomsten og skriften med parfume og helsekost i en lidt lysere brun? Skriften med parfume og helsekost er rigtig god og må meget gerne stå der. Evt med et & i stedet for? Sig endelig til, hvis jeg beder om for meget, for jeg er allerede meget taknemlig for det du allerede har hjulpet mig med.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
26. maj 2007 - 10:33 #8
Nej det er helt fint....

Her er så den reviderede udgave

http://mopsviggo.dk/images/casima6.gif

Det så ikke pænt ud med C et større så det har jeg udeladt...

Jeg har også gjort parfume teksten større n¨år det skal bruges til visitkort osv...

Når du har godkendt den endelige udgave, gemmer jeg det i de forskellige versioner så du bare kan aflevere det til trykken og få trykt visitkort brevpapir osv..
'
Har du en hjemmeside???

Jeg designer nemlig også hjemmesider, hvis det var en idé?

Jeg er ret billig, så det var en mulighed?

Men hvis du ælige vil skrive din mail så jeg kan sende dig de forskellige filer...
ville det være fint...

Lone
Avatar billede casima Nybegynder
27. maj 2007 - 08:43 #9
Hej Lone
Det er bare rigtig godt, især med & istedet for "og".
Jeg ved ikke helt med den lyse farve...har du en, som er mere brun uden den virker "orange" eller måske en mørk beige?
Min mail er lotte@tune-net.dk og jeg vil meget gerne have et tilbud på en hjemmeside, så skriv endelig!
Rigtig god pinse
Lotte
Avatar billede viggosmor Nybegynder
27. maj 2007 - 10:40 #10
Så er det rettet til

http://mopsviggo.dk/images/casima7.gif

Skriver en mail til dig angående hjemmeside....